پله پیش ساخته

پله پیش ساخته|قیمت پله پیش ساخته|پله دوبلکس|

پله پیش ساخته یا پله فلزی و پله آهنی بسته به نوع جنس،طرح و مدل و ابعاد و اندازه و مهمتر از همه کیفیت اجرای این نوع پله ها میباشد.

پله گرد لیزری پیش ساخته
پله گرد لیزری پیش ساخته

پله پیش ساخته باعث بالابردن سرعت ساخت و ساز میشود
خرید پله پیش ساخته به صورت سفارشی و پله آماده میباشد.
پله پیش ساخته آماده معمولا قیمت کمتری نسبت به نوع سفارشی دارند و همچنین از کیفیت پایین تری برخوردارند.
گروه فنی مهندسی پله پیش ساخته بیتااستپ ارائه دهنده قیمت پله پیش ساخته ارزان با بالاترین کیفیت و متریال میباشد.

پله گرد پیش ساخته لیزری
پله پیش ساخته لیزری فلزی

پله پیش ساخته

امروزه استفاده از پله پیش ساخته به علت افزایش سرعت ساخت و ساز و همچنین زیبایی و دکوراتیو بودن رواج داشته است.
پله پیش ساخته در بیرون از فضای ساختمان و در کارگاه پله سازی بیتااستپ ساخته میشود.
اجرای پله پیش ساخته که به آن پله آماده نیز میگوییم در انواع پله بتنی،پله فلزی،پله شیشه ای،پله استیل و … امکان پذیر است. همچنین میتوان آن را در طرح و مدل های متنوعی اجرا کرد .

پله پیش ساخته|قیمت پله پیش ساخته|پله دوبلکس|

از دیگر عوامل موثر بر قیمت پله پیش ساخته متراژ و شعاع و قطر و یا طول و ارتفاع کار است زیرا با افزایش متراژ کار متریال بیشتری برای ساخت نیاز است در نتیجه قیمت پله پیش ساخته بیشتر میشود.
برای محاسبه قیمت پله پیش ساخته باید اجرت نصاب پله نیز محاسبه شود.

پله پیش ساخته چوبی مدرن

همانطور که قبلا نیز ذکر گردید پله پیش ساخته به دو صورت آماده و سفارشی قابل خرید میباشد ، قیمت پله پیش ساخته سفارشی نیز از پله پیش ساخته آماده به نسبت بیشتر است .

پله اسپیرال معلق
پله گرد معلق

قیمت پله پیش ساخته ارزان

قیمت پله پیش ساخته ارزان را میتوان از بین انواع پله پیش ساخته با مدل های ساده انتخاب کرد مثلا پله زیر محور یک طرفه یا دو طرفه انتخاب کرد.
علاوه بر این انواع پله پیش ساخته آماده نیز ارزان تر از پله پیش ساخته سفارشی میباشد.باید توجه کرد که اگر چه قیمت یکی از عوامل مهم در خرید پله پیش ساخته است اما باید مراقب بود که کیفیت فدای قیمت پله پیش ساخته ارزان نشود.
امروزه خرید پله پیش ساخته هم بصورت حضوری هم بصورت اینترنتی قابل سفارش میباشد.

پله دوبلکس آماده دو محور ورق پاگرددار با نرده شیشه ای
پله دوبلکس مستقیم پاگرد دار دو محور ورق با نرده شیشه لمینت و کف پله چوب روس

خرید پله پیش ساخته

در خرید پله پیش ساخته باید دقت نمود مواردی همچون ارتفاع طبقات ، ابعاد موجود، و ابعاد پله،جنس و کیفیت متریال و اجرای ساخت بسیار مهم است.
اما گروه فنی مهندسی پله های بیتااستپ با سابقه ی طولانی و رزومه فراوان در اجرای پله پیش ساخته با کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به کیفیت و متریال اجرایی به شما این اطمینان را میدهد که بهترین نوع پله و متریال و کیفیت را بکار گیرد تا بهترین نتیجه را در زیبایی ساختمان شما به اجرا گذارد.همینطور بهترین ارتفاع برای هر پله بین ۱۶ تا ۲۰ سانتی متر است.

پله فلزی یو
پله پیش ساخته فلزی یو

راه پله پیش ساخته بتنی

راه پله پیش ساخته%قیمت پله پیش ساخته%پله دوبلکس% بتنی در ضخامت های مختلفی ساخته میگردد از معایب بزرگ پله پیش ساخته بتنی که در طول مدت ترک های ایجاد شده در پله میباشد و همینطور کور کردن نور محل اجرا می باشد و همچنین سنگینی سازه میباشد.

پله پیش ساخته بتنی

پله پیش ساخته استیل

پله پیش ساخته استیل یکی از مدل های پله اسپیرال است که معمولا برای زیبایی و براق بودن کارفرما بسمت این پله ها میرود .ولی باید در نظر داشت پله پیش ساخته استیل بخاطر نداشتن مقاومت مثل آهن بعد از مدتی استفاده و تردد همه ی نرده ها و کف پله ها حالت و شکل ایستایی خود را از دست داده و بهم میریزد و باعث شده که با توجه به قیمت پله پیش ساخته استیل که صرف کرده اید دوباره جهت ساخت اقدام نمایید پس ما به شما پیشنهاد میدهیم که به هیچ عنوان از پله پیش ساخته استیل استفاده نکنید تا مجبور نباشید چندبار هزینه پله پیش ساخته بدهید.

پله پیش ساخته استیل
پله پیش ساخته استیل

پله پیش ساخته چوبی

بهتر است پله پیش ساخته چوبی در محیط داخلی ساختمان استفاده شود پله پیش ساخته چوبی ظاهری زیبا و دلنواز دارد و همچنین قیمت پله پیش ساخته چوبی به نسبت از هر نوع پله ای بالاتر است ولی در کل برای استفاده از پله پیش ساخته چوبی باید زیرکار و شاسی اصلی پله فلزی کار شود بعد کاور چوب گرفته شود .

پله پیش ساخته چوبی
ساخت راه پله پیش ساخته چوبی

پله آماده فلزی یا پله آهنی

از مهمترین مزیت های پله پیش ساخته%قیمت پله پیش ساخته%پله دوبلکس% فلزی یا آهنی خاصیت فرم دهی متنوع و رنگ پذیری و همچنین استحکام بسیار بالای آن است و همچنین میتوان نرده های متنوعی برای اجرای پله پیش ساخته فلزی انتخاب کرد از جمله میتوان از نرده لیزری،نرده پله مدرن فلزی و انواع آن استفاده کرد.

پله گرد در کرج
پله پیش ساخته آهنی

راه پله پیش ساخته شیشه ای

پله پیش ساخته شیشه ای یکی از انواع مدرن پله پیش ساخته است . در ساخت و اجرای پله پیش ساخته شیشه ای از شیشه سکوریت استفاده میشود که از مقاومتدبسیار بالایی نیز برخوردار است ولی شاسی اصلی پله پیش ساخته شیشه ای بخاطر اینکه نور را از خود عبور میدهد باعث روشن تر شدن محیط میشود.

پله پیش ساخته شیشه ای
پله پیش ساخته شیشه ای

مزایای پله پیش ساخته

از مهمترین مزایای پله پیش ساخته سرعت بالای اجرا در ساخت و ساز و زیبایی دو چندان محیط میباشد.
نصب و اجرای راه پله پیش ساخته توسط سازنده پله پیش ساخته انجام میشود.
ساخت این پله ها در کارگاه فنی مهندسی بیتااستپ انجام میشود و فقط جهت نصب به محل پروژه حمل میشود که معمولا این نوع پله ها یک روزه یا کمتر نصب میشود.

پله دوبلکس زیر محور
ساخت پله فلزی